Έχω ένα δάγκαμα στα μάτια

 

Έχω ένα δάγκαμα από έβενο
στα μάτια
έχω υποχρέωση να το πω

Θα το κρατήσω αυτό το δάγκαμα
ανυπεράσπιστος μη ζήσω

Γητειά μου της εντέλειας
πιο τέλειο δε γίνεται

είσαι μαγεία με φεγγάρι
με παίρνεις στο τρελό σου χάδι
με πας

Κι από την άλλη άκρη του ουρανού
τα σύννεφα φωνάζανε την ομορφιά της
χρόνε
μην εύρεις τρόπο για να μπείς
μες της γιορτής της τον τρόπο και να δεις
μύηση στων μυστηρίων τα μεγάλα
τι με κερνά
πόση παίρνω χαρά
φτωχός για να την περιγράφω

ζηλέψετε τάγκο
το κόκκινο
καρδιά αναφλέγεται

έχω ένα έρωτα στα μάτια
μου τα παιδεύει
είσαι μουσική χάδι από αστέρι

One thought on “Έχω ένα δάγκαμα στα μάτια

  1. Ρομαντικό, όπως συνήθως δείχνει λες κι αφέθηκες να γράψεις ο,τι αληθινά αισθάνεσαι.

Σχολιάστε

