Ποιός ξέρει

Ποιός ξέρει πού είναι
του έρωτα η αγκαλιά
να στείλω εκεί να πιούν
τα διψασμένα μου πουλιά
και που να βρω τόσα φιλιά
να ντύσω το κορμί του φωλιά

νερό να τον ξεδιψάσω;
δίψα μου πιες
νερό των άστρων
μέθη από μέλι χρυσό
τριανταφυλλένιων κάστρων

όλο το πράσινο των δασών να αθροίσω
και στα πόδια του μπροστά να ρίξω
δεν φτάνει
αστέρια όσα αν κεντήσω
στο φωτεινό χιτώνα του
ότι εφευρίσκω
το δικό του ρίσκο
πάλι δε φτάνει

απ’ όλης της αυγής τους  κρόκους
γύρη αν τρυγήσω
και πάλι δεν αρκεί
να τον μεθύσω
Κι απ’ όλης της άνοιξης τους κόρφους
λουλούδια και δροσιές
τι να λένε στις μεθυστικές του αμβροσίες

Αχ βασανάκια
στην καρδιά αν πληθαίνουν
τα μεράκια
γίνονται εμένα
δάκρυα νεράκια

έρωτα που κάνεις πασχαλιά
να πάω να στρώνω τα χαλιά
κι ας με πατείς
δυναστεία να σ’ έχω
στα γόνατά σου να προστρέχω

κι από ποιά χαραμάδα
μπήκες στη καρδιά μουσαφίρης
με όψη αρειμάνια
όταν ο νους μου εμένα
αρμένιζε σ’ άλλα λιμάνια

μέλισσα μου χρυσή
σοφή σε μέλι σε κεντρί
πες πως να κάνω
κι εγώ να τον πικράνω
με κεντρί στο βέλος του το άλλο
κι εγώ να βάλω;
_________________
γράφω σημαίνει εικονογραφώ μια αγάπη

One thought on “Ποιός ξέρει

  1. Πλανεμένος έφηβος των άστρων
    βάζει φωτιές
    στις παραλίες των επιθυμιών
    και κλαίει στους μυρωδάτους καπνούς…

    Να μας κοινωνείς συχνότερα
    Δεν καταλαβαίνεις
    Στόματα ανοιχτά που στερούμαστε ωραίες πύλες

Σχολιάστε

