Χαραμάδα

Όταν μπαίνω στην πόλη, στη μέσα πόλη, εκεί που νοιώ-
θεται
του πλήθους η βουή, εκεί που νοιώθεται η ένταση της αγο-
ράς,
εκεί που οι αρτηρίες της πόλης σφύζουν, εκεί που η πόλη
ένταση είναι.
Νοιώθω πρίγκηπας. Όλα λες γίνονται για μένα. Βιτρίνες, πωλήτριες, αγοραστές,
εμπορεύματα, εκθέματα, κίνηση αγοραπωλησία, δρόμος, πεζόδρομος, κουβαλητό,
ξεφωνητό, αμάχη, καφέδες, καφενέδες, μπαρ, οινοπνεύματα, πνεύματα, ξεθαρρέματα,
ερωτισμός κι επίδειξη, σε αγοράζω και σε πουλάω, κάθε πτυχή σε τούτη τη μεγάλη
μέρα σε τούτη τη μεγάλη πόλη, σε οδούς του παζαριού ατελείωτους, ότι κι αν πεις,
ακόμη αν το ειρωνευτείς το γούστο είναι μεγάλο, απέραν-
το, τεράστιο.
Ναι, γίνονται για μένα. Όλοι τα προσπερνούν, όμως εγώ τα ζω με προσοχή. Τα κάνω
πραγματικότητα κι έτσι υπάρχουν για πρώτη φορά, πρωταγωνιστές των ματιών μου μοναδικοί.
Όλη η πραγματικότητα πρωταγωνιστεί για χάρη μου ! σε μια δωρεάν ταινία από
καθαρή πραγματικότητα. Εγώ κι η πραγματικότητα,
κι ενδιαμέσως τίποτε λές και προβάλλει απ’ το κενό. Το
κενό
γίνεται μηχανή προβολής χωρίς να επαναλαμβάνει σκη-
νές, χωρίς μοντάζ…
Ακούς την Κατερίνα στην Έφταχάλκου ! Α, εκεί στα ωραία
μπαράκια,
η έκθεση ούτε που την ένοιαξε πάρεξ για το είδος Μπαρ
που λειτουργούσε
οι αγοραπωλησίες της τέχνης έχουν μια χροιά που δύσκολα
τη μαντεύει ο αμύητος .

Αγριοστάφυλα σε πατητήρι,Πλανόδιον,2010

6 thoughts on “Χαραμάδα

  1. Ti na sou pw afou egw mathenw me sena daskale mou… tha sto pw me ena mikro poiimataki…
    M´auto melani pou grafo einai stales ap to aima mou kai to xarti pou grafo einai i kardia mou…
    Katerina TSERN.-

  2. Όταν μπαίνω στην πόλη
    ο δρόμος στενεύει.
    Οι τοίχοι μου γνέφουν
    να ρίξω πίσω μου
    μια μαύρη πέτρα – μαχαιριά
    για το στερνό θηρίο
    που θα χτιστεί
    πάνω απ΄ τα όνειρά μας.

    Την καλημέρα μου!

  3. Kαλησπέρες, Εκτορα!!! Πολλές φορές καοι οι λεγόμενοι μυημένοι ή ακόμα και οι αυτόαναγόρευόμενοι μύστες δεν τα μαντεύουν τούτα…

    Βολκώφ

  4. Οταν μπαίνω στην πόλη αισθάνομαι ότι θα πέσουν οι πολυκατοικίες πάνω μου , ξεσυνήθισα .
    Α και μην το ξεχάσω … μα είσθε ένας πρίγκηπας αγαπητέ !
    φιλιά

Σχολιάστε

