Ο έρωτας είναι πειρατής

pantazis22.9.12

 

κι εγώ σε άκουγα να περνάς, θρόιζε το φουστάνι σου ,άκουγα το σώμα σου να περνά ,σε ένοιωθα
ήσουν ένας μύθος

είσαι μια αφήγηση
είσαι ένα κρεβάτι που μιλάει
με το κορμί σου
μου αφηγείται εσένα το στόμα σου δίπλα μου σε μιλά ,ακούω
ακούω το σώμα σου
στον ήχο είσαι
όλη
μέχρι να καταλάβεις το βλέμμα μου με τα σκέρτσα του κορμιού σου στη διαπασών
μέχρι την ένωση μία το αιφνίδιο σώμα
μέχρι τα χείλη σου να ενώσω λαύρα

τα λαύρα χείλη σου
να πάρω στην αφή του κορμιού σου τη φωτιά
από τα χείλη σου κόρος λαγνεία δόσιμο λαχτάρα αλλοπαρμός
τα δάχτυλα μου σε ερευνούν κρυφή κι ανοίγεσαι με το φιλί
ο πυρετός θα λυθεί

όταν το σώμα σου
διανύσω
διανυκτερεύοντας κορμί ηδονή
η καλημέρα χείλη σου

λύνω το αίνιγμά σου
κάτω απ το ρούχο φέγγεις
το μαύρο μέλι σου
θερίζω του κορμιού σου χρυσάφι
είναι άνοιξη και βρέχει
στο ρέμα σου
κυλιόμαστε στο πάτωμα
εμφύλιος των σωμάτων χορός
μάχες φιλιών

τα μπούτια σου αναμμένα με καλούν
το σπαρταριστό λαχταριστό μουνάκι σου στη ζεστή του κόγχη με καλεί
ουρλιάζει ηδονή
στα σκέλια
Τώρα τα σβήνω ,
Παίρνω κλωνάρι πικροδάφνης δροσίζει τον πυρετό χειλιών κορμιών φύλων
Γίνεται μέρα καθαρή
και ξαστερώνει
κατεβαίνουν τ αστέρια στο κρεβάτι σου
κι άλλα στο στόμα φωτεινό
Γιατί πως σχεδιάζεται της επιθυμίας το τρελό κρεβάτι;

θέλω το μπουγαρίνι
μίλησέ μου πόθο
μίλησέ μου σκίρτημα

μίλησέ μου από ανάκτορο ηδονής

δώστο μου
λύσε την κορδέλα και δώστο μου

Ένα κλαδί από σφεντάμι στο μετάξι του φορέματός σου τυλίγει σφικτά τους γοφούς σου υποκαθιστά το χέρι μου και ζηλεύω

τα σχιστά σου μάτια με κόβουν χύνομαι στο βυθό σου

έλα και μίλα μου στη βροχή καθώς τα μάτια σου ψιχαλίζουν
τι φέρνει ο έρωτας, τι μας φέρνει έρωτας που το κόκκινο του σφαδάζει
Απόψε σε περιμένω να μιλήσουμε ιδιαίτερα οι δυό μας
μετά που θα με τυφλώσουν οι ρώγες σου θα σε βλέπω με την αφή ,τότε θα σε έχω

