Αποδείξεις για τη βαρύτητα

Ο μάγος ζωγραφίζοντας το θήραμα στη σπηλιά έδινε κατεύθυνση στο κυνήγι (τόνιζε καρδιά σπλάχνα σαν να ακτινογραφούσε το ζώο).
Πώς να μη γίνει πιστευτό ότι η σύλληψη ήταν αποτέλεσμα ,αιτιατό, με αίτιο εκείνον και το ζωγράφισμα;

Έτσι και με τη σύλληψη της ιδέας και τέτοια η σχέση της με την πραγματικότητα(άν και μ’ ένα τρόπο η ιδέα είναι πραγματικότητα επίσης).

Η εικόνα του θηράματος και το ίδο το θήραμα ποτέ δε συμπίπτουν ούτε η ιδέα άλλωστε εκπίπτει ποτέ σε πράγμα, «Σκιάν βλέπω και αλήθειαν αιτούμαι».

«Χαράζοντας με δαυλό περιγράμματα σκιών»

Κι έρχονται οι ποιητές του χρόνου όλα να τα υψώσουν.
Πέρασμα προς τον ήλιο, γιατί συμπέρασμα
δεν προβλέφτηκε.

ΔΩΡΙΣΜΕΝΑ ΟΝΕΙΡΑ:

Ναός από κρύσταλλο
στο όραμα Νικοπόλεως
Να ιχνογραφείται εν ουρανώ,
εκεί ανάκειται
η ουράνια εκκλησία των Δήμων.

Έκφραση ευχαρίστησης : Στη βάση του σταυρού ,εκεί έταξε τον εαυτό του, βάζει αγγέλους με σφουγγάρια να συλλέγουν το αίμα του θεού και να ρίχνουν βάλσαμο στο λογχισμένο πλευρό,

(Στην πίσω μεριά της εικόνας ο Γκρέκο λέει: Ναι, είμαστε τέτοιοι .Σταυρωτήδες του Θεού. Του ανθρώπινου θεού. Του ανθρωποθεού. Το είχε ζήσει, το είχε νιώσει.
Τι πλασίδι ο άνθρωπος.

Το ξύλο του Γαλαξία
και το άλλο το θυσιαστήριο του Κουνέλη
τα χρυσά πέδιλα επαγγελία.

Αυτό το ξύλο, σύμβολο θανάτου

ποτισμένο αίμα θεϊκό
πάνω του σταυρωμένος θεός κισσός
ποτίζει το ξύλο να ριζώσει στον Κρανίου Τόπο
Σταυρός κληματόβεργες

Εσύ η πηγή του πράσινου ,στιβαρά φυλλώματα
δροσιά και φλόγα

*
Σώμα νερού

Ο μέσα εαυτός λεπτό ταπεινό σπουργίτι
εμψύχωση σου ζητά άν κοιτάξεις καλά
μές στά πηγάδια στό βάθος θά δείς
νά φλέγονται Αχέρων Κωκυτός Πυριφλεγέθων

Advertisements